Comissió Informativa2023-06-30T10:47:51+02:00

Corporació 

Comissió Informativa

En la sessió del Ple celebrada el 22 / de juny / 2023 s’adoptà l’acord següent referent a la Comissió Informativa Permanent:

Creació de la Comissió Informativa Permanent
Per a un millor estudi i preparació dels assumptes que han de sotmetre’s a l’aprovació del Ple, procedeix la creació de Comissions Informatives en les que s’integraran regidors dels diferents grups polítics representats a la Corporació, respectant la proporcionalitat existent, d’acord amb el que preveu l’article 60 del Decret 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya.

Per tot això, el Ple de l’Ajuntament, acorda:
Creació d’una Comissió Informativa Permanent, i única per l’estudi de tots els assumptes que han de sotmetre’s a l’aprovació del Ple, amb la següent composició:

Comissió Informativa Permanent
Presidenta: Sra Núria Escarpanter i Olivet
Vocals: Sra. Sílvia Barris i Roca,
Sra. Sònia Sarola i Vilà,
Sr. Francesc Guisset i Lagresa,
Sr. Stephane Juanola i Journé,
Sr. Josep Ortiz de Zarate i Perals,
Sr. Guillem Cusí i Batlle,
Sra. Neus Ferré i Casao,
Sr. Claudio Grande i Hernández,
Sra. Carme Duarte i López,
Sr. Jordi Grande i Hernández

Periodicitat
La Comissió Informativa Permanent es reunirà en sessió ordinària amb caràcter previ a la convocatòria del Ple Ordinari de la Corporació, com a mínim quaranta-vuit hores abans de la celebració del Ple, i sempre que sigui possible el dilluns anterior a l’assenyalat per a la celebració del Ple, a les 19:00 hores a la Sala de Sessions de l’Ajuntament. En cas de ser festiu, o escaigui en dia de pont festiu, es podrà avançar o endarrerir.

Certificat d’acords d’Organització i funcionament adoptats durant la sessió del Ple Municipal 22/06/2023

Accés a totes les Ordres del dia i Actes de Ple

No hi ha extensions per instal·lar o activar. <a href="%1$s" title="Return to the Dashboard">Return to the Dashboard</a>

Go to Top